قالب وبلاگ

هاست لينوكس

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وب سايت و قالب وبلاگ

طراحي وب

 
..
 
   
   
  منوي اصلي
لينکهاي سريع

  موضوعات
رایانه
رجیستری در ویندوز
نرم افزار جدید
سخت افزار
لپ تاپ
تبلت ها
عکس
فوتبالی
بازیگران
اس ام اس
خنده دار
عاشقانه
دانلود ها
دانلود بازی
دانلود آنتی ویروس
بازی آنلاین
موبایل
برنامه
بازی برای نوکیا
بازی جاوا
تم نوکیا سری 40
تم نوکیا سری 60
زنگ موبایل
تصاویر پس زمینه
آهنگ
آهنگ ایرانی
آهنگ خارجی
آهنگ شاد
آهنگ غمگین
آنتی ویروس
آنتی ویروس موبایل
فایروال
آپدیت آنتی ویروس
فناوری
کامپیوتر
عصر ارتباطات
اختراعات جدید

 

آرشیو ماهانه
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
خرداد 1390

        لينک دوستان

حرفه ای ترین قالب هاي وبلاگ
صدیقین
پرسپولیس
ماهان شهسوار
سیستم تبادل بنر فیس بنر
بیا اس ام اس
سایت تخصصی آمار
فیس بوک رایگان
مكاترونيك
سفيران
بسیار جذاب
پاتوق من و تو
پروژه دانشجویی
وبلاگ پر طرفدار
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاشان و آدرس sadeghdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوی دوستان



 

تبلیغات


تبلیغات در سایت


  شماره هشتم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

  شماره هشتم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

Best Mag - No8

 

آلبوم جدید بنیامین بهادری نوروز 91 منتشر خواهد شد !

آلبوم جدید بنیامین بهادری در مرحله میکس و مسترینگ قرار گرفته است و تا کنون نام این آلبوم مشخص نشده است ولی به احتمال قوی تا عید نوروز و پس از ایام ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد. 
محسن رجب پور مدیر برنامه بنیامین در این باره می گوید : تا کنون آلبوم جدید بنیامین به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده نشده است و پس از پایان رسیدن قطعات آن را به اداره نظارت مرکز موسیقی می‌فرستیم.
این آلبوم هم مانند آلبومهای قبلی بنیامین از طریق کمپانی ترانه شرقی منتشر و روانه بازار مجاز خواهد شد .


حمید طالب زاده : دیگر امیدی به مجوز «همه چی آرومه» ندارم ...

خواننده همه چی آرومه ، حمید طالب زاده معتقد است موسیقی در منجلابی افتاده و الفاظی وارد جغرافیای موسیقی رپ و پاپ شده است که غیر قابل تحمل اند و این را باید به حساب سیاست های نامناسب مسؤلان موسیقی گذاشت.
حمید طالب زاده با اعلام اینکه دیگر امیدی به اخذ مجوز در داخل کشور ندارد از تلاش‌های فراوان خود برای رسمی شدن گفت و اینکه علیرغم همه همکاری‌هایی که او برای ورود به عرصه موسیقی مجاز داشت، عوامل دفتر موسیقی تمایلی برای نشان دادن چراغ سبز به او ندارند.
این خواننده گفت: «بیش از دو سال برای اخذ مجوز تلاش کردم ولی ظاهرا مسئولین موسیقی کشور تمایلی برای اعطای مجوز به من ندارند و همین باعث شده دیگر امیدی برای اخذ مجوز نداشته باشم.»
او ادامه داد: « تکلیف ام با خودم روشن است. بلاتکلیف نیستم و برای زندگی برنامه دارم.»
وی در پایان درباره این روزهای بازار موسیقی کشور نیز اظهار کرد: «به نظرم موسیقی در ابتذالی گیر افتاده که شما حتی نمی‌توانی با دخترت بنشینی و به یک قطعه موسیقی گوش کنی. الفاظی وارد جغرافیای موسیقی حالا چه رپ و چه پاپ شده بود که اصلا غیر قابل تحمل اند. این را قطعا باید به حساب مسئولین موسیقی کشور گذاشت که با سیاست های نامناسب، موسیقی را به این وضعیت کشانده اند.»


نوید عبداللهی : یک نفر جلوی پخش مستند پدرم را بگیرد !!

نوید عبداللهی به پخش مستند بدون هماهنگی پنجمین سالگرد فوت پدرش از شبکه ایرانیان واکنش نشان داد.
پسر زنده یاد ناصر عبداللهی در واکنش به خبر پخش مستندی درباره پدرش که قرار است از شبکه ایرانیان پخش شود، گفت: «متاسفانه من نمی‌دانم که آنها در این مستند سراغ کدامین بعد از زندگی شخصی و خصوصی ناصر عبداللهی رفته‌اند. با اینکه در مواقع مختلف آنها به من دسترسی داشته‌اند ولی هیچ اجازه و درخواستی برای ساخت این مستند از من و خانواده ام گرفته نشده و از دید ما پخش این برنامه کاملا غیر قانونی است.
وی ادامه داد: «به هیچ وجه تمایلی به پخش این برنامه نداریم و امیدوارم یک نفر جلوی پخش آن را بگیرد. در همه جای دنیا برای ساختن این قبیل مستندها از خانواده شخصیت‌ها اجازه نامه کتبی می‌گیرند و کلیه بخش‌های آن برنامه را خانواده او هماهنگ می‌کنند. ولی در ایران هرگز این اخلاقیات رعایت نمی‌شود و برای مسئولان شبکه ایرانیان متاسفم.»
بنابر تیزرهایی که از این مستند بروی آنتن شبکه ایرانیان رفته ، قرار است این مستند به کارگردانی رضا رشید پور بروی آنتن برود.


حاشیه های حضور شهرام شکوهی در برنامه رادیو هفت

شهرام شکوهی به تازگی مهمان برنامه رادیو 7 بوده و سه قطعه را نیز برای این برنامه بصورت «پلی بک» اجرا کرده است.
خواننده آلبوم «مدارا» در برنامه «رادیو 7» درباره معضلات موسیقی کشور و نداشتن تریبون رسمی برای این حوزه در داخل صحبت هایی را به زبان آورده که از قرار معلوم برای او درد سر ساز شده تا جائیکه مهر تائید حراست این برنامه برای ادامه فعالیت او زده نشده است.
این خواننده که پس از موفقیت در مسابقه خوانندگی شبکه تی وی پرشیا مخاطبان فراوانی را جذب خود کرده، پس از انتشار آلبوم «مدارا» بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و حضورش در برنامه «رادیو7» نیز در پی موفقیت آلبومش رقم خورد.
هم اکنون پخش برنامه «شهرام شکوهی» همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.


رضا یزدانی : موسیقی من فقط متعلق به خودم نیست

«کمی بالا‌تر» عنوان نمایشی است که رضا یزدانی نیز در آن حضور دارد و در جایگاه خواننده هر شب همراه با دیگر بازیگران این نمایش روی صحنه می‌رود. این خواننده پاپ - راک درباره این نمایش و موسیقی مخصوص آن گفت: این نمایش هر شب در تالار حافظ روی سن می‌رود و من نیز همراه با دیگر عوامل آن، هر شب اجرای برنامه دارم و به صورت زنده می‌خوانم.
وی در ادامه گفت: در این نمایش ۳ قطعه اجرا می‌کنم. در واقع یک قطعه در ابتدای نمایش، یک قطعه اواسط آن و قطعه دیگر در پایان آن به اجرا در می‌آید.
به گفته این خواننده، «کارتن خواب»، یکی از این قطعات است که از قبل ساخته شده بود ولی دو قطعه دیگر قطعات جدیدی هستند که مختص این نمایش ساخته و توسط رضا یزدانی اجرا شده است.
رضا یزدانی این نمایش را دارای ویژگی‌های خاصی دانسته و در این رابطه گفت: از ویژگی‌های مشهود این تئا‌تر نوع اجرای خاص آن است. همه بازیگران روی تاب نشسته‌اند و من نیز که به عنوان خواننده در کنارشان حضور دارم، روی تاب گیتار میز نم و می‌خوانم. در واقه این تئا‌تر یک تئا‌تر پست مدرن است که توسط آروند دشت آرا کارگردانی شده است.
به گفته یزدانی، گروه بازیگارن این تئا‌تر یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌ها ست که رویا تیموریان، هانیه توسلی، طناز طباطبایی، امیرحسین رستمی، کامبیز دیربازو حبیب رضایی این تیم را تشکیل می‌دهند.
وی اظهار داشت: موسیقی این تئا‌تر در راستای موضوع آن است اما لهجه موسیقی و سبک آن متعلق به خود من است. احسان گودرزی که ترانه‌های این نمایش را سروده، در جهت پیشبرد داستان آن‌ها را جمع بندی کرده است.
وی که به همراه یک گیتار، بار موسیقی تئا‌تر «کمی بالا‌تر» را به تنهایی به دوش می‌کشد، سعی کرده تا در طول نمایش خودش باشد و خودش! اما به قول خودش جزو پرسوناژهای آن به شمار نمی‌رود.
گفتنی است فیلم «تهران، تهران» با صدای این خواننده بالاخره بعداز دو سال، وارد بازار خانگی شد و تا کنون توانسته از فروش قابل توجهی برخوردار شود.
یزدانی که آلبوم آخرش نیز با موفقیت و استقبال عمومی مواجه شده، از این استقبال اظهار رضایت کرد و گفت: امیدوارم آلبومم توانسته باشد مخاطبانم را نیز راضی نگه دراد. چون موسیقی من فقط متعلق به خودم نیست.


ارسلان کامکار بعد از 29 سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران در گزینش وزارت ارشاد رد شد

ارسلان کامکار (مایستر ارکستر سمفونیک تهران و نوازنده ویلن) در گزینش وزارت ارشاد رد شد. کامکار گفت: من از زمان انقلاب یعنی سال 57 تاکنون در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت می‌کردم؛ هرچند چند سال اول؛ قرارداد نداشتم اما نزدیک به 29 سال است که قرار مکتوب و رسمی دارم. وی افزود: امسال باید بازنشست می‌شدم اما بعداز 29 سال فعالیت رسمی از من خواستند که با گذر از گزینش وزارت ارشاد دوباره مرحله پذیرش را سپری کنم و درنهایت من را رد کردند.
ارسلان کامکار در پاسخ به این پرسش که چگونه وارد ارکستر سمفونیک شده است، گفت: در سال 59 یا60 بود که در دانشکده هنرهای زیبا درس می‌خواندم. در آن زمان آقای کامبیز روشن روان برای اجرای قطعه «جمعه خونین» احتیاج به چند نوازنده کمکی داشت؛ به همین خاطر من به همراه چند نوازنده دیگر برای اجرای این قطعه به ارکستر سمفونیک دعوت شدیم. آن زمان مایستر ارکستر یک نوازنده آمریکایی بود. من از جو ارکستر خوشم آمد و بعداز سه چهار ماه امتحان دادم و در ارکستر ماندگار شدم.
این نوازنده ویلن در پاسخ به این پرسش که از چه زمان مایستر ارکستر سمفونیک است، خاطرنشان کرد: حدودا 24 سال است. یعنی از زمانی که آقای حنانه فوت کردند و ما برای بزرگداشت وی؛ قرار بود به رهبری فریدون ناصری برنامه‌ای اجرا کنیم. آقای لشکرلو هم یکی از قطعات آقای حنانه را به‌عنوان سولیست ویولن زد. در آن هنگام به پیشنهاد نوازندگان ارکستر به عنوان مایستر انتخاب شدم.
این آهنگساز با اشاره به اینکه وی از شورای ارکستر سمفونیک درجه هنری هم گرفته است، خاطرنشان کرد: این درجه به منظور افرایش حقوق من بوده است اما هنوز وزارت ارشاد این درجه را نیز تایید نکرده است.


مسعود سعیدی این روزها پرکارتر از همیشه

مسعود سعیدی که اولین تجربه هنری خود را در قالب آلبومی با نام «نفس‌گیر» تا پایان سال به علاقمندان عرضه خواهد کرد، از به اتمام رسیدن اجرای تیتراژ دو فیلم سینمایی خبر داد.
«قفس طلایی» که قرار است در اسفند ماه اکران عمومی شود بی‌شک به علت حضور بازیگران نام آشنای هالیوود در کنار بازیگران ایرانی به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های سال جاری مبدل خواهد شد. در این فیلم امین حیایی، سروش گودرزی، آهو خردمند و نیلوفر خوش‌خلق ایفای نقش کرده‌اند. تونی زرین‌دف و علی‌اکبر مزینانی به ترتیب کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.
در «قفس طلایی» مسعود سعیدی سه قطعه را اجرا کرده است که آهنگسازی آن‌ها را خود او به همراه مهرتاش سعیدی و مازیار فلاحی انجام داده‌اند.
قابل ذکر است یکی از ترانه‌ها به زبان انگلیسی خوانده و در اکراین ضبط شده است. فرشید وحدت نیز ساخت موسیقی فیلم «قفس طلایی» را بر عهده داشته است.
همچنین مسعود سعیدی در تیتراژ فیلم «ماشین عروسی» که در ژانر طنز به کارگردانی و تهیه‌‌کنندگی خداداد جلالی ساخته شده است، قطعه‌ای را به آهنگسازی خود اجرا کرده که تنظیم آن بر عهده دکتر محمدرضا چراغعلی بوده است.
یوسف تیموری، احمد پورمخبر، محمد شیری، افشین سنگ‌چاپ و زهره فکورصبور بازیگران این فیلم هستند که به گفته عوامل آن در صورتی‌که در سال جاری به نوبت اکران نرسد، وارد شبکه رسانه خانگی می‌شود. موسیقی فیلم «ماشین عروسی» از ساخته‌های شاهرخ شریفی است.
در پایان لازم به ذکر است که این‌روزها مسعود سعیدی با پیشنهاد چند کمپانی برای مدلینگ مواجه شده که هنوز برای انجام این همکاری جواب قطعی نداده است.


رضا صادقی : سنتوری روانی ام کرده !!

رضا صادقی خواننده محبوب مشکی پوشان در مورد سنتوری محسن چاوشی می گوید : «سنتوری» محسن چاوشی این روزها روانی ام کرده و خیلی درگیرشم. کارهای روز موسیقی جهان را هم گوش می کنم و توانسته ام چیزهای خوبی را از آنها بیاموزم. موسیقی گوش می کنم تا بتوانم ملودی بسازم. خیلی از چیزهایی را که ساخته ام، معمولا در همین لحظه هایی که موسیقی گوش می کنم، توانسته ام کشف کنم و همان را بسازم.


شبکه آی موزیک از نیمه بهمن ماه به صورت شبانه روزی راه اندازی خواهد شد ...

مدیر شبکه بین المللی فیلم و سریال (آی فیلم) گفت: به زودی پروژه ی «آی موسیقی» رونمایی خواهد شد و از نیمه ی دوم بهمن ماه پخش موسیقی ایرانی را به صورت شبانه روزی در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد. - وی درباره ی پروژه «آی موسیقی» که به زودی راه اندازی خواهد شد اظهار کرد:اغلب آثار موسیقی اصیل ایرانی برای بسیاری از غیر ایرانیان به ویژه برای ملت های عربی جذابیتی خاص دارد. ملت های عربی به دلیل قرابت فرهنگی و ادبی با ایران، مضامین و محسنات و صنایع ادبی فارسی را خیلی خوب درک می کنند؛ بنابراین معتقدم پروژه «آی موسیقی» نیز با استقبال گسترده ی مخاطبان شبکه مواجه خواهد شد ...


علی پهلوان : پنجمین آلبوم گروه آریان در راه است !

پنجمین آلبوم گروه «آریان» آخرین روزهای ضبط خود را پشت سر می‌گذارد و تمام تلاش گروه بر این است که این آلبوم را پیش از عید و به عنوان عیدی به مخاطبان و هواداران خود، هدیه کنند. علی پهلوان در این باره گفت: در حال حاضر، گروه آریان مشغول ضبط قطعات این آلبوم است که عنوان پنجمین آلبوم گروه «آریان» را با خود یدک می‌کشد.
به گفته خواننده گروه «آریان»، هنوز عنوانی برای این آلبوم مشخص نشده است. وی در این باره گفت: «هر وقت ضبط تمامی قطعات آلبوم جدید را به پایان رساندیم، نام آن را به شور می‌گذاریم تا بهترین عنوان برایش در نظر گرفته شود. این کاری است که گروه آریان همیشه انجام می‌دهد و نام اثر را با هماهنگی و مشورت گروه انتخاب می‌کند، مثل همه کارهای دیگر گروه!»
وی ادامه داد: «در ضبط قطعات آلبوم تمامی اعضای گروه «آریان» که همیشه در گروه حضور داشته‌اند، همکاری دارند اما در این میان از چند نوازنده مهمان نیز دعوت به همکاری کرده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به فرزاد فخرالدینی (گیتار) و بابک صفرنژاد (سازدهنی) اشاره کرد. این دوستان در برخی از قطعات نوازندگی کرده‌اند که در واقع کارشان به پایان رسیده اما ممکن است در اجراهای بعدی نیز با ما همکاری داشته باشند.»
پهلوان که خود از نوازند ه‌های گروه پرطرفدار «آریان» است در ادامه یادآور شد: «خواننده آلبوم جدید نیز همچنان من و پیام صالحی هستیم. در این آلبوم ۹ تا ۱۰ قطعه وجود دارد که علاوه بر آن‌ها از قطعات سینگلی که پیش از این به صورت مجاز توسط گروه «آریان» منتشر و به دست علاقه مندان رسیده است نیز استفاده شده است.»
پهلوان همچنین افزود: «۵ قطعه سینگل نه به عنوان قطعات اصلی آلبوم بلکه به عنوان ضمیمه و پیوست در کنار قطعات دیگر منتشر خواهد شد. اصل آلبوم دارای‌‌ همان ۹ و ۱۰ قطعه است که به تازگی ساخته شده و تا کنون کسی آن‌ها را نشنیده است.»
وی در خصوص نحوه انتشار این آلبوم به اضافه ۵ قطعه ضمیمه آن توضیح داد: «ممکن است هر دوی این‌ها در قالب یک آلبوم و در یک سی دی ارائه شوند و ممکن است هر یک در یک سی دی جداگانه منتشر شود و به دست مخاطبان‌مان برسد. هنوز در این رابطه تصمیم مشخصی نگرفته‌ایم. ولی جزو قطعات اصلی نخواهند بود چون طرفداران «آریان» آن‌ها را شنیده‌اند.»
«از روزی که رفتی»، «هفت»، «عید اومد بهار اومد»، «صدای پای امید» و «تو رو کم دارم» عنوان قطعات سینگل این گروه هستند. پهلوان درباره تفاوت آلبوم جدید گروه «آریان» سایت موسیقی ما گفت: «این آلبوم با آلبوم‌های قبلی ما بسیار تفاوت دارد. چرا که تنظیم‌های آن را، تنظیم کننده‌های دیگری انجام داده‌اند که شهاب حسینی یکی از آن هاست و بقیه را فعلا اعلام نمی‌کنم.»
وی در پایان گفت: «در صدد این هستیم که «آریان۵» را قبل از اسفندماه با یک نام زیبا منتشر کنیم چون حتی اگر در ایام عید به دست مخاطبان برسد اصلا فایده‌ای نخواهد داشت. منتظریم تا ضبط قطعات به پایان رسیده و آلبوم را برای دریافت مجوز به ارشاد بفرستیم.»


امیر کهکشان و انتشار تک آهنگ سمت تو به زودی ...

امیر کهکشان به زودی و بعد از مدتها سکوت جدیدترین اثرش را منتشر خواهد کرد . تک آهنگ جدید امیر کهکشان با نام سمت تو با ترانه ای از پوریا ربیعی و ملودی زیبای علیرضا قرائی منش و تنظیم علی ضیائی به صورت اینترنتی منتشر و در اختیار مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت . مراحل ضبط و تولید این آهنگ انجام شده و به زودی منتشر خواهد شد !


احسان علیخانی به خاطر دوستدارانش از بازی در جدیدترین فیلم پوران درخشنده انصراف داد !

پیش از این حضور مجریان تلویزیون در عرصه بازیگری را محسن افشانی، امین زندگانی، ناصر ممدوح، محمد سلوکی، ژیلا صادقی، فرزاد حسنی و رضا رشیدپور تجربه کرده بودند که به تازگی قرار است فیلم «در امتداد شهر» به کارگردانی علی عطشانی با بازی رشیدپور و حسنی نیز اکران شود.
اما احسان علیخانی به خاطر دوستدارانش که طی تماسهای متعدد از وی درخواست کرده بودند تا از بازی در این فیلم صرف نظر کند و به دنیای اجرا توجه بیشتری داشته باشد پیشنهاد بازی در فیلم جدید پوران درخشنده را رد کرد .


نیوشا ضیغمی و سرمایه گذاری جدید ...
 

نیوشا ضیغمی که تاکنون در تولید دو فیلم «پرتقال خونی» و «چهارسو» به عنوان سرمایه گذار حضور داشته، کافی است سرمایه گذاری یک فیلم دیگر را هم برعهده گیرد تا مجوز تهیه کنندگی اش صادر شود. ضیغمی که اغلب او را در آثار تجاری سینمای بدنه دیده ایم یکی دو سالی است که میکوشد به اندازه بازیگری در عرصه پشت صحنه سینما و از جمله تهیه کنندگی هم فعالیتهایی داشته باشد.  وی که سال قبل به همراه همسرش آرش پولادخان به عنوان سرمایه گذار در تولید فیلم سینمایی «پرتقال خونی» که این روزها روی پرده است، فعالیت داشت امسال دو فیلم سینمایی «گشت ارشاد» و «چهارسو» را به عنوان بازیگر در جشنواره خواهد داشت.


<-PollName->

<-PollItems->

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 17 دی 1390برچسب:,

 

 

مطالب پیشین

دانلود رایگان یاهو مسنجر 12.1.6
دانلود نرم افزار Opera 11.61 به صورت رایگان
Game Iran
تومورهای مغزی بدخیم موسوم به "گلیوبلاستوما"
هشت مکان برتر برای زندگی با اینترنت پرسرعت
دو ورژن ریمیکس آهنگ فوق العاده الكي با صداي سياوش قميشي
ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ عشق اول با صدای مهدی احمدوند
موزیک ویدئو جديد و بسيار زیبای اميد به نام نگاه اول
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد امیر یگانه با نام با تو هستم ... با 4 کیفیت
عکسهای فوق العاده زیبای فانتزی از نوع کارتونی
اینم یه نمونه از عشق به همسایه ها
بزرگترین و زیباترین پروانه دنیا
هم اکنون بیش از ۲۰۱ هزار و ۲۹۵ دامنه اینترنتی با پسوندهای مختلف در کشور به ثبت رسیده
بررسی ادبیات موجود
ویندوز
بزرگترين سايت اشتراک گذاري ويديو
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای قیصر به نام میدونه ... با 2 کیفیت
آهنگ جديد و فوق العاده قيصر به نام ميدونه ( آهنگ : ميلاد باران ، ترانه : مريم اسدي )
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید کرمانی به نام نمی‌‌دونی ... با 4 کیفیت
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Dimos Anastasiadis به نام مسیر مخالف ... با 3 کیفیت
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حميدرضا خلعتبري به نام دل ساده ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و فوق العاده سعید آرمزد و امین آرسان به نام عاشقت شدم ... با 4 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای رامتين استاد و MD Dark با نام نا اميد
دانلود رایگان مجموعه جدید شماره 26 قهوه تلخ با لینک مستقیم
آلبوم جدید و بسیار زیبای Aydan Kaya به نام Adim Adim
دانلود رایگان برنامه KMPlayer بهصورت کاملا رایگان
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Pixie Lott با نام Young Foolish Happy
آهنگ جدید و بسیار زیبای هيچكس به نام بجنگ مثلِ ...
| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد طاها به نام تنهایی ... با 4 کیفیت
ورژن جدید و بسیار زیبای آهنگ Mohombi با نام In Your Head ... با 4 کیفیت
آلبوم جدید و بسيار زیبای دني با نام مرسي ... با 2 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای اشكان يوسفي با نام من بي قرارم ... با 3 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای حامد محمد تژاد با نام سيگار ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و بسيار زیبای امیر نیک به نام بی وفا ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد بابک غریبی و بابک فخاری به نام دوست دارم ... با 4 كيفيت
موزیک ویدیو جدید بسیار زیبای متین دو حنجره به نام غرور ... با 3 کیفیت
آهنگ جدید و بسيار زيباي P2 ( پويا پورصالح ) به نام Going Crazy ... با 3 کیفیت
آلبوم جدید و بسیار زیبای Mahsun Kirmizigul به نام Elmas ...
گوهری از اقیانوس علم و اخلاق
خانه‌ای با بوی خوش
آهنگ جدید و بسیار زیبای بابك غريبي و عليرضا روزگار به نام عشق ممنوع ...
آهنگ جدید و بسیار زیبای بهزاد بختیاری با نام اتفاق ...
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فتاحـی با نام وابسته ...
جديدترين تصاوير
قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل با USB Secure v1.6.6


  درباره



به دلیل انتخاب خوب شما از شما تشکر می کنم .
sadeghdownload@ymail.com


لوگوی ما



  پیوند های روزانه

بزرگترین سایت دانلود
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

.:: تمام پیوند های روزانه ::.


  آمار بازدید

نويسندگان :
» محمد جواد صادقی
» علی اصغر شاطری

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


 

صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sadeghdownload
Design By : wWw.Theme-Designer.Com