قالب وبلاگ

هاست لينوكس

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وب سايت و قالب وبلاگ

طراحي وب

 
..
 
   
   
  منوي اصلي
لينکهاي سريع

  موضوعات
رایانه
رجیستری در ویندوز
نرم افزار جدید
سخت افزار
لپ تاپ
تبلت ها
عکس
فوتبالی
بازیگران
اس ام اس
خنده دار
عاشقانه
دانلود ها
دانلود بازی
دانلود آنتی ویروس
بازی آنلاین
موبایل
برنامه
بازی برای نوکیا
بازی جاوا
تم نوکیا سری 40
تم نوکیا سری 60
زنگ موبایل
تصاویر پس زمینه
آهنگ
آهنگ ایرانی
آهنگ خارجی
آهنگ شاد
آهنگ غمگین
آنتی ویروس
آنتی ویروس موبایل
فایروال
آپدیت آنتی ویروس
فناوری
کامپیوتر
عصر ارتباطات
اختراعات جدید

 

آرشیو ماهانه
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
خرداد 1390

        لينک دوستان

حرفه ای ترین قالب هاي وبلاگ
صدیقین
پرسپولیس
ماهان شهسوار
سیستم تبادل بنر فیس بنر
بیا اس ام اس
سایت تخصصی آمار
فیس بوک رایگان
مكاترونيك
سفيران
بسیار جذاب
پاتوق من و تو
پروژه دانشجویی
وبلاگ پر طرفدار
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاشان و آدرس sadeghdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوی دوستان



 

تبلیغات


تبلیغات در سایت


  11 نکته ی ساده برای خوشبخت بودن در رابطه
11 نکته ی ساده برای خوشبخت بودن در رابطه
90/8/18

رعایت این نکات علاوه بر اینكه هیچ هزینه ای برایتان ندارد باعث می شود زند گی تان از این رو به آن رو شود ،اشتباه نكنید این امور ساده تنها برای زو ج های جوان و تازه ازدواج كرده نیست حتی اگر بیش از10سال از ازدواجتان گذشته است،رعایت این موارد هیچ موردی برایتان ندارد.

1. حداقل روزی یکبار به همسرتان بگویید "دوستت دارم." مطمئن باشید که همسرتان به شنیدن این کلمات نیاز دارد. من اكنون كه حدود 2 سال از ازدواجم میگذرد به عینه مورد فوق را تجربه كرده ام . مطمئن باشید صادقانه گفتن این جمله زندگی تان را از این رو به آن رو می كند،اگر بیش از 30 سال هم از زندگی تان گذشته این مورد را امتحان كنید نه لوس بازی است نه سوسول بازی ...

2. موقع سلام و خداحافظی همدیگر را در آغوش گرفته و ببوسید. شاید این مورد كمی سخت بیاید اما باور كنید از آن روش هایی است كه معجزه می كند و تمام كدور ت ها و ناراحتی هایی را كه شاید پیش آمده باشد از بین می برد.مطمئن باشید اگر هر روز هم این كار را بكنید برایتان به حالت عادی در نخواهد آمد و تكراری نخواهد شد...

3. تا پایان عمرتان، قرار ملاقات های عاشقانه تان فقط با همسرتان باشد. با همسرتان حتی بیشتر از زمانیکه با بهترین دوستانتان رفتار کنید. یادتان باشد که همیشه باید عاشق و معشوق باقی بمانید. پس وقتی برای شام بیرون می روید، درب را برای خانمتان باز کنید، صندلی را برای وی بیرون بکشید، و موقع قدم زدن دست های همدیگر را بگیرید. یادتان باشد كه همسرتان تنها كسی است كه در تمام غم ها و شادی هایتان با شما شریك است و دل سوز و فدایی شماست پس آیا به نظرتان چنین كسی ارزش چنین رفتار هایی را ندارد.

4. مسائل پیش پا افتاده را جدی نگیرید. می توانید اجازه دهید که عادات بد همسرتان اعصابتان را به هم بریزد و اذیتتان کند. می توانید هم این عادات را بپذیرید و برای بهبود وضعیت تلاش کنید. آیا همسرتان عادت دارد در خمیردندان را موقع مسواک زدن باز بگذارد؟ خمیردندانتان را جدا کنید. آیا شوهرتان عادت دارد لباسهایش را در همه جای خانه پخش کند؟ توجه نکنید، یا اگر هم خیلی اذیتتان میکند آنها را جمع کنید، و همیشه به خاطر داشته باشیدکه در قبال این گذشت شما، همسرتان هم کارهای فوق العاده ای برایتان خواهد کرد.

5. به جنبه مثبت قضیه فکر کنید. به جای اینکه در مورد راه هایی که همسرتان موجب یاس و ناراحتی شما می شود فکر کنید، در مورد همه چیزهای مثبتی درمورد او فکر کنید که وقتی عصبانی می شوید، کمی صبر کنید. وقتی هر دوی شما عصبانی هستید، اصلاً با هم صحبت نکنید. چند دقیقه صبر کنید، بیرون رفته و کمی قدم بزنید، یا روی تخت دراز بکشید.

6.برای مدتی از همدیگر دور شوید. یک مکث کوتاه به هر دو شما این امکان را می دهد که به جای ناراحت کردن و رنجاندن همدیگر، عاقلانه درمورد چیزی که موجب ناراحتیتان شده است با یکدیگر صحبت کنید. چیزی كه در اینجا مورد از همه است این است كه در موقع عصبانیت هرگز صدایتان را برای یكدیگر بلند نكنید و حرمت ها را زیر پا نگذارید.

7. هیچوقت از اسرار و ضعف های همسرتان برعلیه او استفاده نکنید. آنچه که به نظر غیر مهم، جزئی، و پیش پا افتاده می آید ممکن است در نظر همسرتان بسیار جدی و پراهمیت باشد. باید تشخیص دهید که چه چیز برای همسرتان مهم است و به هیچ عنوان درمورد آن با دوستانتان، مادرتان، خانواده همسرتان و یا هیچ کس دیگر صحبت نکنید. همچنین سعی نکنید موقع دعوا آن مسائل را به رخ او بکشید. یک رابطه عاشقانه رابطه ای است که طرفین بتوانند به همدیگر اعتماد کنند و رازهای درونیشان را برای هم مطرح کنند.

8. اول به همسرتان فکر کنید. اگر هر دوی شما اینکار را انجام دهید، مطمئن باشید رابطه ای بسیار لذت بخش در انتظارتان خواهد بود. تا می توانید در جواب درخواست های همسرتان پاسخ مثبت بدهید و تلاش کنید که زندگی را برای او راحت ترکنید و مطئن باشید او نیز همین کار را برای شما خواهد کرد.

9. همسرتان را همه جا عزیز بدارید. به هیچ عنوان درمورد همسرتان پیش کسی بدگویی نکنید. وقتی درمورد او صحبت می کنید، بگذارید عشق و احترام شما برای همه آشکار شود.

10. هر روز زمانی را به باهم بودن اختصاص دهید. ببینید چه کاری برای هر دو شما بهتر است....با هم غذا بخورید، آخر شب وقتی کنار هم روی تخت دراز کشیده اید فیلم تماشا کنید، با هم برای قدم زدن بیرون بروید و کارهایی از این قبیل. حتی می توانید کارها را باهم مخلوط کرده و برنامه تان را متنوع کنید. اگر یکی از شما در مسافرت به سر می برد، شب ها به همسرتان زنگ بزنید و صدایش را بشنوید. فقط مهم این است که زمانی را کنار هم بگذرانید.

11. با احترام با یگدیگر صحبت كنید اكثر افراد در روز های اول ازدواج و در دوران نامزدی بسیار محترمانه همدیگر را خطاب میكنند و كمتر از "جان" و "عزیز" به هم نمی گویند اما بعد از مدتی همه اینها فراموش می شود و به اصلاح "تو تو" كردن جایگزین آن می شود . خطاب كردن همسر با كلمه "شما" چه زن و چه مرد مانع بسیاری از كدروت ها و درگیر ها می شود،یادتان باشد همسرتان بهترین كس شماست و اوست كه باید از همه بیشتر او را عزیز بدارید و با احترام برخورد كنید. می توانید از هم اكنون شروع كنید و این موارد ساده را امتحان كنید... امیدوارم همیشه روز های خوشی را با همسرتان سپری كنید و لبخند همواره بر روی لبتان باشد
 

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  دانلود نسخه فوق کم حجم بازی Need for Speed The Run 2011 نسخه black box
دانلود نسخه فوق کم حجم بازی Need for Speed The Run 2011 نسخه black box

Need for Speed: The Run 2011 black box rip : نسخه کم حجم و کامل معروف بازی نیدفور اسپید فرار عرضه شد.در بازی Need for Speed The Run شما در مراکز شهری شلوغ و پر جمعیت ، کوهستان های یخ زده و دره های عمیق با سرعت تمام رانندگی می کنید و در تمام این مسیرها در حال فرار از نیروهای پلیس هستید. از Golden Gate تا Empire State را در یک مسابقه هیجان انگیز رانندگی طی خواهید کرد.تمام مسیرهای سان فرانسیسکو و نیویورک در این بازی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند. هیچ قانونی در شهرها ، بیابان ها ، کوهستان ها و دره های عمیق وجود ندارد ، تنها شما باید با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید.
جک برای زندگی اش است که مسابقه می دهد ، شما باید او را از خطرات و گذشته تاریکش نجات دهید. این بستگی به شما دارد که جک وارد نیویورک شود یا خیر.
می توانید با دوستان خود مسابقه دهید و هیجان بیشتری را در این بازی تجربه کنید. مسابقه های اتومبیل رانی توسط موتور قدرتمند Frostbite 2 طراحی شده اند. این موتور که توسط شرکت DICE Studio ساخته شده است گیم پلی بازی را کاملا متحول کرده است. جلوه های ویژه ، جزئیات بسیار زیاد تصویر و انیمیشن های زیبا را می توان نتیجه این موتور قدرتمند داست.

دانلود با حجم فقط 4.6 گیگابایت و فرمت iso کم حجم شده گروه معروف black box از دلتافوکس!

Play modes: single
Game language: English
Age requirements: 16+ | media: 1 DVD
Suggested system requirements:
Quad Core i5 3 GHz, 4 GB RAM, graphic card 1024 MB (GeForce GTX 560 or better), 18 GB HDD, Windows Vista/7.

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  دانلود راز های فتوشاپ - Photoshop Top Secret به صورت کامل - 5 دی وی دی

http://img.vatandownload.com/hadi-arjmand/PhotoshopTopSecretDVD1-5.jpg 

دانلود رایگان مجموعه بی نظیر آموزش رازهای فتوشاپ  -5 DVD کامل

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  |دانلود فیلم موج سوم با لینک مستقیم از سرور سایت|

|دانلود فیلم موج سوم با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

moje sevom دانلود فیلم موج سوم

 
فرمت : MKV
حجم:۴۵۰ مگابایت
محصول: ایران
زبان: فارسی
ژانر: اجتماعی
خلاصه داستان : داستان در مورد دختری امروزی است که بیشتر وقت خود را برای تفریحات خلاف عرف می گذارند ولی روزی به طور اتفاقی در می یابد که می تواند که با پسری در سال های گذشته زندگی میکرده ارتباط برقرا نماید

 

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  |دانلود فیلم داماد خجالتی با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

|دانلود فیلم داماد خجالتی با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 

دانلود فیلم

 

ژانر: کمدی
فرمت : Avi
حجم :۷۰۰ مگابایت
کارگردان:ارش معیریان
بازیگران:حمید گودرزی , بهنوش بختیاری , حدیث فولادوند , احمد پورمخبر , بوسف صیادی , محمد رضا وزیری , فتحعلی اویسی
خلاصه داستان: درمورد زوج جوانی است که شب عروسی انها دچار اختلاف شده و این اختلاف به مشکلی ریشه ای در زندگی مشترک شان تبدیل می شود که …

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  |دانلود فیلم کباب غاز با لینک مستقیم از سرور سایت|

|دانلود فیلم کباب غاز با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 
نام فیلم : کباب غاز
ژانر : کمدی
کارگردان : صالح دلدم
بازیگران : یوسف صیادی ، ساناز سماواتی ، کیمیا بابائیان ، صالح دلدم ، احمد پورمخبر ، کیانوش گرامی ، مجید شهریاری ، رضا بنفشه‌ خواه ، امیر زری‌ وند ، مختار صائقی و …
تاریخ انتشار : ۱۳۹۰
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۹۰ دقیقه
کیفیت : متوسط
فرمت : wmv
حجم : ۴۵۰mb
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : همه در تب و تاب برگزاری مهمانی روز اول عید به صرف کباب غاز می‌باشند که ورود یک مهمان ناخوانده همه چیز را بهم می‌ریزد…
 

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  دانلود بازی اکشن Call of Duty Modern Warfare 3 با کرک
 دانلود بازی اکشن Call of Duty Modern Warfare 3 با کرک

Call of Duty Modern Warfare 3 + crack reloaded : سومین جنگاوری مدرن یا جنگ جهانی سوم؟ مسئله این است. شاید هردو برای توصیف Modern Warfare 3 درست باشند. البته عبارت جنگ جهانی سوم ابتکار خود سازندگان است و قصدشان این است که بگویند جهان درگیر جنگی به عظمت جنگهای جهانی شده است. در شماره های قبلی همواره ایالات متحده و روسیه با یکدیگر به نزاع می پرداختند و کارشان از جنگ سرد هم گذشته بود. اما این بار اوضاع تغییر کرده. هردو طرف محافظه کاری را کنار گذاشته اند و به جنگی مستقیم روی آورده اند. آتش این جنگ به دوستان ایالات متحده نیز رسیده و اروپا هم وارد این زور آزمایی نظامی شده است. شخصیت های محبوب سری MW بازگشته اند تا دوباره اسلحه به دست بگیرند و ماموریتی بزرگتر و صد البته خطرناک تر را به پایان برسانند.این بار هم مثل همیشه اشخاصی وجود دارند که می خواهند قدرتمند ترین در کره زمین باشند و برای رسیدن به این هدف همه چیز را زیر پا گذاشته و دنیا را به کام مرگ می کشانند. سرکرده این افراد Vladimir Makarov است که قصد دارد حملات گسترده ای به ایالات متحده ترتیب دهد. یکی دیگر از اهداف او گروگان گرفتن رییس جمهور روسیه است تا از این طریق بتواند حملات موشکی به ایالات متحده را آغاز کند. اگر به خاطر داشته باشید کاپیتان John Price و Soap MacTavish توانستند در انتهای MW2 توسط دوست خود Nikolai فرار کنند. البته این بار شخصیت جدیدی به این تیم اضافه خواهد شد که Yuri نام دارد و از دوستان Nikolai می باشد. این گروه چهار نفره همچون قبل به عملیات های سری می پردازد و می توان آن را کلیدی ترین جناح بازی دانست. ماموریت اصلی آنها پیدا کردن و کشتن Makarov است. از سوی دیگر از آنجا که حملات روسیه به ایالات متحده گسترش یافته، شما در نقش نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده مسئول دفع حملات به نیویورک هستید.

شاید آخرین بازی که در نیویورک به مبارزه پرداخته اید مربوط به Crysis 2 بوده. تنها نقطه شباهت این دو نیویورک ویرانی آن است. این بار نه خبری از نانو سوئیت است و نه سلاح های ویژه؛ شما سربازی واقعی هستید که درگیری شدید دو کشور شما را به میدان نبرد فرستاده. حمله روسیه به ایالات متحده از رودخانه هادسن آغاز می شود و آنها قصد دارند تا منهتن را تحت کنترل خود در آورند. از این رو زیر دریایی های روسیه شروع به بمباران نیویورک می کنند و قصد دارند تا نیروهای پیاده خود را به این شهر برسانند. از طرفی عملیات های تروریستی در آلمان، انگلستان و فرانسه شدت می گیرد و اروپا را در کنار قاره آمریکا درگیر جنگ می کند. نقطه اوج این عملیات های تروریستی حمله به مجلس بریتانیا است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که برخی درگیری های بازی در آسیا و آفریقا رخ می دهند و یکی ازمهمترین لوکیشن های آسیایی بازی شهر دوبی است.

دانلود با حجم 13.7 گیگابایت با فرمت iso در دو dvd با کرک معروف reloaded برای اولین بار از دلتافوکس!

خرید پستی محصول در قالب 4 dvd


نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  نسخه اصلی و کم حجم بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2012
 نسخه اصلی و کم حجم بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2012
Pro Evolution Soccer 2012 blackbox : نسخه ریپ شده و کم حجم از نسخه اصلی انگلیسی بازی فوتبال حرفه ای 2012 ریپ شده گروه معروف blackbox.ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه 2012 این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه 2012 بع گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .سازندگان این بازی در نسخه 2012 به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند.هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و ... از ویژگی های این بازی فوتبال است .

دانلود نسخه اصلی کم حجم 1.6 گیگابایت با فرمت iso ریپ blackbox از دلتافوکس!

Pro Evolution Soccer 2012 (2011/ENG/RePack by Black Box)
PC | ENG | Developer: Konami Computer Entertainment Tokyo | Published by: Konami | 2011 | 1.61 GB
Genre: Arcade (Sport) / Simulator (Football) / 3D

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows XP SP3, Vista SP2, 7
CPU: Intel Pentium IV processor 2.4GHz or equivalent
RAM: 1GB
GFX: NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300
GFX RAM: 128MB of RAM, Pixel shader 3.0, DirectX 9.0c compatible video card



 

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  عید سعید قربان بر تمام شیعیان مبارک باد

عید سعید قربان بر تمام شیعیان مبارک باد

 

 

 

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  روز عرفه را ازدست ندهید!!!!!!!!!!!

 

روز نیایش / روز عرفه

پدید آورنده : الهام موگویی ، صفحه 241

 

روز عرفه چه روزیست؟

بچه های گلم! هر سال عده زیادی از مسلمانان برای زیارت خانه خدا ـ کعبه ـ راهی مکّه می شوند. مکّه یکی از شهرهای کشور عربستان است که کعبه در آن جا قرار دارد. به کسانی که به مکّه می روند، اگر در ماه ذی الحجه که یکی از ماه های قمری است، باشد، حاجی می گویند. این سفر که سفر حج نام دارد، شیرین ترین سفر دنیاست و واجب است که حاجیان برنامه ها و کارهایی را انجام دهند. روز عرفه هم نهمین روز از ماه ذی الحجه است که اعمال مخصوص خودش را دارد. حاجیان در این روز در سرزمینی نزدیک شهر مکّه، در بیابانی نزدیک شهر مکّه به نام «عرفات» دور هم جمع می شوند و خدا را عبادت می کنند. روز عرفه، روز دعا و نماز و راز و نیاز با خداست، روز بخشیده شدن گناهان است.

در روز عرفه چه باید کرد؟

کودکم! در روز عرفه، حاجیان از ظهر تا بعد از غروب آفتاب، باید در سرزمین عرفات بمانند و در آن سرزمین دعا کنند، نماز بخوانند و با خدا به راز و نیاز بپردازند. بسیاری از گناهان در روز عرفه بخشیده می شوند. روز عرفه، روز بزرگی است. روزی که امام سوم ما، حضرت امام حسین علیه السلام در آن روز و در سرزمین عرفات دست به دعا برداشته بود و با اشک و ناله و زاری، با خدای خود مناجات کرده بود. امام پنجم ما، حضرت امام محمدباقر علیه السلام ، نیز در عرفات و روز عرفه، دو دست خود را به سوی آسمان بلند کرد و از ظهر تا غروب آفتاب با خدا راز و نیاز کرده بود؛ یعنی این که امامان ما هم برای روز عرفه، ارزش زیادی قائل بودند و سفارش می کردندکه مسلمان ها این روز را از دست ندهند. بچه ها! برای دعا کردن در این روز فرقی هم نمی کند که کجا باشیم؛ یعنی حتما نباید در صحرای عرفات و در سفر حج باشیم. هر جا که بودیم روز عرفه را با دعا و مناجات بگذرانیم.

روز عرفه، روز دعا

کودکان نازنینم! اگر ما همه سال را به خوبی بگذرانیم و از روزها درست استفاده کنیم، زندگی خوبی خواهیم داشت، ولی بعضی از روزها، به سبب اتفاق های ویژه یا به سبب ارزش والایی که دارند، از بقیه روزها بهترند؛ مثل روزهای عید، مثل روزهای تولد امامان ما، مثل روزهای شهادت امامان. خلاصه این که بعضی از روزها از بقیه بزرگ تر و با ارزش ترند و عرفه هم یکی از همین روزهاست. عرفه روز عید مسلمانان است. شما بچّه های خوب و مسلمان هم باید قدر این روز را بدانیدو با دل های کوچک و پاک، برای همه و برای موفقیت خودتان دعا کنید. در روز عرفه مثل امامان بزرگمان دست دعا به سوی آسمان بلند کنید و از خدای مهربان چیزهای خوب بخواهید. خداوند حتما دعای شما را برآورده می کند؛ چون خداوند بچه های خوب را خیلی دوست دارد.

دعای عرفه

بچّه های خوبم! در روز عرفه، پس از نماز ظهر و عصر تا غروب آفتاب، همه مشغول دعا و عبادتند. یک دعای خیلی قشنگ به نام دعای روز عرفه هم هست که از امام سوم ما امام حسین علیه السلام به ما رسیده است و خواندن آن ثواب زیادی دارد. شما هم سعی کنیددر روز عرفه، با کمک بزرگ ترها این دعای خوب را بخوانید و یا بزرگ ترها بخوانند و شما گوش کنید. دعای روز عرفه امام حسین علیه السلام در مسجدها و یا مکان های مقدس دیگر، مثل حرم امامان و یا امام زاده ها حتما خوانده می شود و مردم به یادصحرای عرفات، زیر سقف آسمان، دور هم جمع می شوند و این دعای پُر فضیلت را می خوانند. شما هم حتما یادتان باشد که همراه بزرگ ترها در روز عرفه، این دعا را بخوانید.

روز عرفه، روز بخشش

گاهی وقت ها ممکنه، خدای نکرده شیطون گولمون بزنه و کارهایی کنیم که خدای بزرگ و مهربون، ازما ناراحت بشه؛ یعنی گناه کنیم. گاهی ممکن است با این که می تونیم کارهای خوبی انجام بدهیم، ولی کارهای بدی از ما سر بزنه، مثلاً خدای نکرده دروغ بگیم یا به دوستامون تهمت بزنیم. اون وقت گناه کردیم؛ یعنی کار بدی کردیم که خدای مهربون از ما ناراحت شده. این جور وقت ها که از کارهای بد پشیمون می شویم، باید از خدای مهربان بخواهیم که ما را ببخشه و قول بدهیم که دیگه گناه نکنیم. البتّه باید سعی کنیم تا دیگه هیچ وقت گناه نکنیم و کارهای بد انجام ندهیم. خلاصه این که روزهای خوب، مثل روزهای عید و روز عرفه که درهای رحمت خدای مهربون به روی همه بندگانش بازه، از خدای خوبمون معذرت بخواهیم. این روزها حتما دعاهای خوب شما مستجاب می شن.

روز عرفه، روز خواستن

خدای خوب ما، آن قدرمهربان و بزرگ و بخشنده است و آن قدر بنده هایش را دوست داردکه وقتی بنده ای دست به دعا برمی دارد و از او چیزی می خواهد، به او می دهد. خداوند مهربان و بخشنده است؛ یعنی نعمت های زیادی را به ما بخشیده است. روزهای عید هم بخشش خداوند بیش تر است. روز عرفه یکی از همان روزهایی است که خداوند به بندگانش نعمت های زیادتری می دهد. بله، خداوند بخشنده است و هر کس از او چیزی بخواهد به او می دهد.

روز عرفه، روز نیایش

گل های شاد و خندان! آیا می دانید که به روز عرفه، روز نیایش هم می گویند؟ می دانید چرا؟! برای این که روز عرفه روزِ دعا و روز راز و نیاز با خداست و نیایش؛ هم یعنی دعا و صحبت با خدا، یعنی هر چه دلمان می خواهد به خدای مهربانمان بگوییم و از او بخواهیم، یعنی مناجات با خدا، روز عرفه، روز نیایش، روز درد و دل کردن با خدا، روز خوبی و خوبی ها، یک روز خوب از روزهای خوب خداست. روز عرفه روز بزرگی است که باید تمام سال، منتظر رسیدنش باشیم.

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  شهادت امام باقر (ع) 7 ذی الحجه تسلیت باد

 

شهادت امام باقر (ع) 7 ذی الحجه

منابع مقاله:

گزیده جلاء العیون، مجلسی، علامه؛

 


 

کلینی به سند حسن روایت کرده است که امام محمد باقر (ع) هشتصد درهم برای تعزیه و ماتم خود وصیت فرمود.

به سند موثق از امام جعفر صادق (ع) روایت کرده است که پدرم گفت: ای جعفر! از مال من وقفی بکن برای ندبه کنندگان که ده سال در منی در موسم حج بر من گریه کنند، و رسم ماتم را تجدید نمایند و بر مظلومیت من زاری کنند.

و مشهور آن است که وفات آن حضرت در سال صد و چهاردهم هجرت، و بعضی صد و هفدهم، و بعضی صد و شانزدهم نیز گفته اند، و ماه وفات آن جناب را بعضی ما ذی حجه گفته اند، و بعضی ماه ربیع الاول، و بعضی ما ربیع الآخر. شیخ شهید و دیگران گفته اند که وفات آن حضرت روز دوشنبه هفتم ذی حجه بود. و مشهور آن است که عمر شریف آن جناب پنجاه و هفت سال بود، و با جد خود حضرت امام حسین (ع) چهار سال ماند، با پدر خود سی و چهار سال. و مدت امامت آن حضرت نوزده سال بود، و بعضی مدت حیات آن حضرت را پنجاه و هشت سال گفته اند.

در کشف الغمه از محمد بن سنان روایت کرده است که ولادت آن حضرت پیش از شهادت حضرت امام حسین (ع) به سه سال شد، و در وقت وفات پنجاه و هفت سال داشت، و وفات آن حضرت در سال صد و چهاردهم هجرت بود، و با پدر خود علی بن الحسین سی و پنج سال، دو ماه کم، ماند، و بعد از وفات پدر بزرگوار خود نوزده سال زندگانی کرد.

و کلینی به سند معتبر از حضرت صادق (ع) روایت کرده است که وفات آن حضرت در سال صد و چهارده هجرت بود، و سن شریف آن حضرت پنجاه و هفت سال بود، و مدت امامت آن حضرت نوزده سال و دو ماه بود.

ابن بابویه و دیگران ذکر کرده که شهادت آن حضرت به امر ابراهیم بن ولید واقع شد و آن حضرت را مسموم گردانید. و بعضی هشام بن عبد الملک نیز گفته اند. و آنچه قطب راوندی روایت کرده شهادت آن حضرت به امر عبد الملک بوده، مخالف اقوال مشهوره و تواریخ مضبوطه است . و شاید از آن روایت هشام افتاده باشد. و قبر مقدس آن حضرت به اتفاق در بقیع واقع است در پهلوی پدر و عم بزرگوار خود حضرت امام حسن (ع) .

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

  آمارهای جالبی از بازار "مصرف" در آمریکا

آمارهای جالبی از بازار "مصرف" در آمریکا

در ادامه مطلب...

نوشته شده توسط محمد جواد صادقی در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,

 

 

مطالب پیشین

دانلود رایگان یاهو مسنجر 12.1.6
دانلود نرم افزار Opera 11.61 به صورت رایگان
Game Iran
تومورهای مغزی بدخیم موسوم به "گلیوبلاستوما"
هشت مکان برتر برای زندگی با اینترنت پرسرعت
دو ورژن ریمیکس آهنگ فوق العاده الكي با صداي سياوش قميشي
ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ عشق اول با صدای مهدی احمدوند
موزیک ویدئو جديد و بسيار زیبای اميد به نام نگاه اول
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد امیر یگانه با نام با تو هستم ... با 4 کیفیت
عکسهای فوق العاده زیبای فانتزی از نوع کارتونی
اینم یه نمونه از عشق به همسایه ها
بزرگترین و زیباترین پروانه دنیا
هم اکنون بیش از ۲۰۱ هزار و ۲۹۵ دامنه اینترنتی با پسوندهای مختلف در کشور به ثبت رسیده
بررسی ادبیات موجود
ویندوز
بزرگترين سايت اشتراک گذاري ويديو
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای قیصر به نام میدونه ... با 2 کیفیت
آهنگ جديد و فوق العاده قيصر به نام ميدونه ( آهنگ : ميلاد باران ، ترانه : مريم اسدي )
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید کرمانی به نام نمی‌‌دونی ... با 4 کیفیت
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Dimos Anastasiadis به نام مسیر مخالف ... با 3 کیفیت
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حميدرضا خلعتبري به نام دل ساده ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و فوق العاده سعید آرمزد و امین آرسان به نام عاشقت شدم ... با 4 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای رامتين استاد و MD Dark با نام نا اميد
دانلود رایگان مجموعه جدید شماره 26 قهوه تلخ با لینک مستقیم
آلبوم جدید و بسیار زیبای Aydan Kaya به نام Adim Adim
دانلود رایگان برنامه KMPlayer بهصورت کاملا رایگان
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Pixie Lott با نام Young Foolish Happy
آهنگ جدید و بسیار زیبای هيچكس به نام بجنگ مثلِ ...
| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد طاها به نام تنهایی ... با 4 کیفیت
ورژن جدید و بسیار زیبای آهنگ Mohombi با نام In Your Head ... با 4 کیفیت
آلبوم جدید و بسيار زیبای دني با نام مرسي ... با 2 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای اشكان يوسفي با نام من بي قرارم ... با 3 کیفیت
آهنگ جديد و بسيار زيبای حامد محمد تژاد با نام سيگار ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و بسيار زیبای امیر نیک به نام بی وفا ... با 4 کیفیت
آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد بابک غریبی و بابک فخاری به نام دوست دارم ... با 4 كيفيت
موزیک ویدیو جدید بسیار زیبای متین دو حنجره به نام غرور ... با 3 کیفیت
آهنگ جدید و بسيار زيباي P2 ( پويا پورصالح ) به نام Going Crazy ... با 3 کیفیت
آلبوم جدید و بسیار زیبای Mahsun Kirmizigul به نام Elmas ...
گوهری از اقیانوس علم و اخلاق
خانه‌ای با بوی خوش
آهنگ جدید و بسیار زیبای بابك غريبي و عليرضا روزگار به نام عشق ممنوع ...
آهنگ جدید و بسیار زیبای بهزاد بختیاری با نام اتفاق ...
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فتاحـی با نام وابسته ...
جديدترين تصاوير
قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل با USB Secure v1.6.6


صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 16 صفحه بعد
  درباره



به دلیل انتخاب خوب شما از شما تشکر می کنم .
sadeghdownload@ymail.com


لوگوی ما



  پیوند های روزانه

بزرگترین سایت دانلود
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

.:: تمام پیوند های روزانه ::.


  آمار بازدید

نويسندگان :
» محمد جواد صادقی
» علی اصغر شاطری

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


 

صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sadeghdownload
Design By : wWw.Theme-Designer.Com